Deze eerste maanden na de lancering van mijn bedrijf YoVeggieWorld hebben mij veel geleerd. Ik zie veel kansen voor food toeleveranciers om meer omzet te genereren vanuit plantaardige productinnovatie. Het veranderende consumentengedrag vraagt om gerichte oplossingen voor de dagelijkse maaltijden.
Door samen te werken op het gebied van strategie, receptontwikkeling en productdifferentiatie kunnen we kansen benutten. Als culinair regisseur ga ik de verbinding aan met mijn netwerk in de levensmiddelenindustrie. Door als partners met dezelfde visie samen te werken kunnen we impact maken. Dat is waar YoVeggieWorld voor staat.
Graag wil ik nu laten zien wat YoVeggieWorld voor u kan betekenen. De case van SEACONCEPT illustreert de kracht van recepturen en het creatief gebruik van groenten. Vernieuwende recepturen die het verschil maken voor de foodbranche van morgen.
Uit gesprekken en opdrachten binnen de levensmiddelenbranche ontvang ik signalen dat culinaire innovatie meer prioriteit verkrijgt bij CEO- en managementniveau. Ook zij willen werk maken om plantaardig eten naar een hoger niveau te tillen. De urgentie is er om succesvolle producten te ontwikkelen die inspelen op de wensen van de nieuwe generatie consumenten en hun sterk veranderende eetpatroon.
Vooraanstaande bedrijven werken nu met mij samen. Ook zij hebben net als YoVeggieWorld een missie om groenten en plantaardige producten groots op de kaart te zetten.
Van Oers United – Jumbo – Paul’s Quinoa – Henri – Vanka aardappelen – Lassie – Plus supermarkt, AGF
De deur staat voor u open, ik maak graag tijd vrij voor een goed gesprek en koffie.
Culinaire groet,
Yolanda