Vanuit Faia komt de vraag hoe premiumkwaliteit reststromen uien, verse knoflook en gember duurzaam te verwaarden zijn. In Co-Creatie ontwikkelen Liesbeth Ronden en YoVeggieWorld een nieuwe positionering van een nieuw kwaliteitsproduct met een eigen receptuur in een onderscheidende verpakking. Ons antwoord is het concept ‘Verse smaakmakers voor elke dag’. Resultaat: het productmerk Faia onder de corporate Faiafood-vlag.
Het wiel van Faia dat we speciaal hiervoor ontwikkelen, geeft culinaire inspiratie. Het laat zien dat deze smaakmakers aan elk gerecht een Faia-boost geven, of het nu Italiaans is of Japans, mediterraan, Chinees, Indisch of Indiaas. Check faiafood.nl voor de door YoVeggieWorld ontwikkelde eigentijdse receptuur op basis van deze handige kant-en-klare plantaardige smaakboosters die passen in een gezonde leefstijl.
Productlancering: Gastvrij Rotterdam 2022.