
Heb je de documentaire ‘The Cowspiracy’ op Netflix gezien? Dan weet je precies dat het belangrijk is om nieuwe keuzes te maken in de ‘foodbranche van morgen’. Plantaardig eten is een nieuwe ‘lifestyle’. Het begint bij het ontwikkelen van nieuwe recepturen voor productontwikkeling. De toekomst ligt in het vinden van plantaardige innovatieve oplossingen, die we omtoveren tot nieuwe klassiekers. Klassieke recepten waarin we altijd kookten met veel room en boter kunnen we gemakkelijk vervangen door plantaardige voedingstoffen. Op deze manier worden gezonde recepten van de toekomst ontwikkeld. Dat worden de nieuwe klassiekers. Uit gesprekken en opdrachten binnen de levensmiddelenbranche vang ik signalen op dat culinaire innovatie meer prioriteit krijgt op CEO- en managementniveau. Ook hier wordt er werk van gemaakt om plantaardig eten naar een hoger niveau te tillen. De urgentie is er om succesvolle producten te ontwikkelen die inspelen op de wensen van de nieuwe generatie consumenten en hun sterk veranderende eetpatroon. Ik werk nu samen met vooraanstaande bedrijven, die net als YoVeggieWorld een missie hebben om groenten en plantaardige producten groots op de kaart te zetten. Mijn visie is om samen met die bedrijven in de voedingsindustrie plantaardige recepturen te ontwikkelen die het verschil maken. Veganize daar waar het kan, stap voor stap. Jouw bedrijf maakt het verschil met onderscheidende recepten.